Forside / Træning af lederteams

Andreas Gylling Æbelø, direktør i Aidsfondet:

Pernille lytter sig lynhurtigt ind til behov og løsninger - uden at komme med præfabrikerede løsninger og svar. Hun skaber professionelle rum, som fører til åbne og tillidsfulde samtaler - også om de svære spørgsmål. 

 Direktionen i Ballerup Kommune:

Pernille er en meget dygtig facilitator og proceskonsulent. Hun formår at fastholde 250 lederes interesse og ildhu ved hjælp af først og fremmest hendes professionalisme, entusiasme og rolige udstråling. Pernille er topprofessionel og meget lydhør i forhold til de forventninger hendes samarbejdspartnere har. Hun bliver ved at jagte de helt rigtige løsninger, til de sidder lige i skabet!

Erik Junker, skoledirektør:

Pernille fanger hurtigt det væsentlige i processen. Folder tingene ud, får ting til at ske ved at skabe refleksion og klarhed hos os - og sætter vores problemfelter ind i et større perspektiv og en større begrebsverden…

 

Jan Nielsen, Fakultetsdirektør, Københavns Universitet:

Pernille udviser som ekstern konsulent for chefteamet og teamkoordinatorerne stor professionalisme og stor indlevelse i fakultetets særlige forhold. 

Jan Nielsen, Fakultetsdirektør, Københavns Universitet:

Pernille formår at omsætte teorien til vores virkelighed - og det giver både mærkbare og varige forandringer i vores opgavevaretagelse.  

Hvordan spiller I bedre sammen?

Jeg udvikler lederteams, som for alvor har mod på at rykke sig i fællesskab. Går i dybden, udfordrer med kant, peger på nye næste skridt og udforsker det, der sker i rummet. Derfor er hver eneste proces ny - og det skal den være!

Min kundekreds er bred og rækker lige Københavns Universitet til Billund Kommune og Aidsfondet. Vigtigst er, at I har mod på dybde og er med på, at ledelse i kompleksitet kræver, at vi tør vokse som voksne!

Jeg skræddersyr både kortere og længere træningsforløb - også til store teams som f.eks. samtlige ledere i Ballerup Kommune eller samtlige skoleledere i Billund Kommune. Forløbene er praksisnære og har høj grad af læringstransfer: Du kan overføre det, du lærer, til din kontekst med det samme - det er jo den, vi tager udgangspunkt i!